Nov 20, 2009

090328 코카츄에서 ~


















I'm fine at the moment.

I went to Cocachu Island with Yoh, day before go to Cairns.

it's been a long time to take a White Speedy Ferry, even I have a Latte Class from 1PM

I went there.

When OZ recomend me there I expect that would be so nice and exotic,

but actually it's strange and exotic


it seems like a artificial base-ment of Sub-marine which belongs to army

turns into a tour place.

defernantly exotic place it was but I couldn't take a lot of photo


Yoh majored in Pipe Organ Piano has a nice personality

also has a lots of friends.


When I go back to the sydney she's the one who I miss the most


but... I don't know whether I will back to sydney or not ^^





ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


잘 지낸다.


케언즈에 가기전 날 Yoh를 만나 코카츄 섬으로 놀러갔다.


간만에 타는 흰색 빠른 패리를 타고, 오후 1시부터 라테아트 수업이 있는데도 불구하고...

갔다.


근데 호주사람이 추천해 줄 때 기대했던 것 처럼 좋아서 이국적인 것이 아니라..

이상해서 이국적인 곳이었다.


옛날에 잠수함 기지로 사용되던 군용 인공섬 처럼 보이는 이 곳은 이제 관광지로 바뀌어..

이국적이긴했는데.. 사진은 많이 못찍었다.





Yoh 는 클래식피아노를 전공한 아인데.. 성격이 좋아서 친구가 많았다.

다시 시드니에 가면 제일 보고 싶은 사람인데...


ㅋㅋㅋㅋ 시드니에 다시 가긴 갈까나...?






No comments:

Post a Comment

Followers