Nov 20, 2009

090405 포트더글라스 렌트를 하다!




In my life first house !! first dinner ! with marine & Rita



^^*

Kawai Rita !

Marine with me !



Port douglas Sunday Market !!



Double fork !!


Slightly see my house colour ^^



She can bake !!



ㅋㅋㅋㅋ

이러건 저러건 결국 렌트를 했다.

집이 너무 좋아서... 집에 있으면 나가기가 싫어서 곤란할정도다. ㅠㅅㅠ..

메런과 함께 저녁을 먹었는데, 너무 맛있었고...

I got finally do rent anyway.

The only trouble with this home is too nice to staying so nobody want to go out.

We have dinner with marine.. it was so nice


메런이 가고 난 다음날부터 계속 리타가 요리를 하는 바람에...

교자 파스타 스테이크... -ㅂ-;;

ㅋㅋㅋ 도무지 나이를 알아보기 힘든 이분들...

메런이 가고 나니 좀 섭섭하긴 한데.. 그럭저럭 재미가 있다 ^^

After Marine has gone rita continually cooking...

Kyo-Ja, Pasta, Stake...

This ladys are really hard to recognize their ages...

I'm so sad at the moment when Marine leave but.. it's not too bad..


바리스타 일을 찾긴했는데.. 나를 써줄지 모르겠다. 다음주까지 연락 준다고 했는데.. ㅋㅋ

잘되겠지 머 ㅋㅋㅋㅋ

Finally I got Barista works.. but after interview I'm not sure about that whether they'll call me or not.

Everything'll gonna be OK !



No comments:

Post a Comment

Followers